nedjelja, 25. listopada 2015.

"Eko" trolovi

Koliko smo mi glup narod, nije teško zaključiti ako čitate napade na Eko Sever na Facebook-u.

Internet troll (izvor: Wikipedia)
Naime, svaki drugi komentator pripada u kategoriju trolova. A što je trol? Da citiram hrvatsku Wikipediu: "internetskom nazivlju, izraz trol označava osobu koja dolazi na internetske zajednice kao što su internetski forumsoba za razgovor (chat room), tematske grupe (newsgrupe), blogovi s jedinim ciljem da na njih šalje podjarujuće, podrugljive, grube, uvredljive poruke ili poruke koje nisu tema da bi namjerno dosađivala ostalim sudionicima, stvarala zavade, odnosno remetila tijek rasprave."

Izvor: www.datehookup.com
A tko su trolovi? Osobe koje nemaju društvene, socijalne, poslovne, humanističke niti ikakve druge vještine, pa nedostatak istih (kao i nedostatak posla ili bilo kakve druge smislene aktivnosti), kompenziraju pljujući sve i svakoga, provodeći većinu svog vremena po Facebooku, forumima, komentarima novinskih natpisa itd.

Ti ljudi nemaju pojma što je eko poljoprivreda, čak nisu niti kupili ikakav eko proizvod (posebice od Severa) ali si uzimaju pravo pljuvati po onome što ne razumiju, ne poznaju i ne vole. To su buntovnici bez razloga kojima sve smeta, svi su zli, pokvareni, sve treba uništiti, ubiti itd. Dakle, rekli bi psihijatri, patološki slučajevi kojima je mjesto u institucijama. 

izvor: chcesemizvracet.dark-net.cz
Evo vam primjer jednog eko trola. Čovjek se naravno samoproglašava nečim što nije (vrhunski trgovac poljoprivrednim, pa i eko proizvodima, koji odmah na tržnici zna što je eko a što ne, samim pogledom), a kada malo zakopate po postovima (objavama) vidite da se hvali kako je podstanar i ima firmu pod ovrhom. Vrhunski trgovac? Razmislite. Obzirom da je svaki 5-ti post njegov, znači da ništa ni ne radi. A sada zamislite sebe. Radite 8 sati, sat-dva putujete na posao i s posla. Spavate 6-8 sati, s obitelji provodite 3-4 sata i ostane vam recimo najviše 2 za sve ostalo. Nemate vremena biti 12 sati dnevno na Facebooku, osim ako niste uhljeb koji ništa ne radi, nema obitelj i prijatelje pa sve svoje frustracije ispucava po kome stigne. Ako pak čitate o njegovim "stručnim" objavama o eko poljoprivredi, vidite da zna o tome koliko i prosječni Hrvat o konjugacijama u Urdu jeziku. Čitaj: ništa. 

Stoga društvene mreže već odavno nisu društvene, već nedruštvene. Na jednog inteligentnog čitatelja, dolazi 10 trolova (to vam je kao i spam - neželjena pošta, koja čini 95% svih poslanih poruka e-pošte). Kako vi radite da bi financirali trolove, na svaku vašu pametnu objavu, stići će 10-ak poruka mržnje, vrijeđanja ili omalovažavanja. pa i poziva na linč. Jer trolovi, za razliku od vas, imaju sve vrijeme na svijetu za (ne)društvene mreže. I, vjerujte, ne možete ih pobjediti - imate previše pameti da bi se raspravljali s idiotima, premalo vremena da bi na svaki post trola odgovorili istom brzinom kao on/ona na vaš, a što god pametna i napisali, trolovi su previše u mržnji i niskim vibracijama da bi ikada shvatili što govorite. Jednostavno nije vrijedno truda. Administratori koji žele očuvati svoj mediji čistom ih radovito "plijeve" jer trolovi su zaista korov - invazivni, agresivni i otporni. 

A kako trolovi nisu samo ljudi već često i mediji, koji pokazuju sve "najbolje" trolovske osobine, često nije moguće uraditi išta osim reći: "Good night and good luck" i moliti se svojim anđelima da demoni ne odluče doći po vas.


Ne hranite trolove (izvor: Wikipedia)